Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Formule 1  >  Ferrari F2012

Ferrari F2012

Jaroslav Hanus, datum vydání 3.2.2012

Kategorie: Formule 1

posta  poslat tento článek známému
Ferrari F2012
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Scuderia Ferrari představila svůj nový monopost pro letošní sezónu Formule 1. Jmenuje se F2012 a šokuje hlavně díky svému designu.



Ferrari původně plánovalo tradiční velkou prezentaci za přítomnosti vybraných médií a hostů. Z tohoto plánu nakonec mnoho nezůstalo, když v Maranellu způsobily přívaly sněhu velkou kalamitu. Nové Ferrari F2012 bylo proto představeno alespoň prostřednictvím videopřenosu.

Ferrari F2012 je 58. monopostem, který bude reprezentovat Scuderii Ferrari v seriálu Formule 1. Ferrari již v roce 2011 slibovalo, že F2012 bude spíše revolučním vozem než evolucí předchozího neúspěšného F150.

Při pohledu na příď vozu zaujme zejména schod na nose vozu. Nos F2012 působí jako kdyby byl postavený z Lega. Výraznou změnu lze najít i v směřování výfuků směrem nahoru a ne do podlahy jak tomu bylo v posledních letech. Zásadní změnu v konstrukci podvozku představuje opuštění systému push-rod a přechod na systém pull-rod (s tažnou tyčí), který má mít výhodu v menších prostorových nárocích, umožní snížit těžiště vozu a tím bude možno dále vylepšit i aerodynamiku.

Dnes představené Ferrari F2012 bude poprvé testováno v Jerezu (oficiální testy 7. 2. - 10. 2. 2012). Doufejme, že bude nové F2012 rychlé a schopné vítězit. Už se těšíme až ho uvidíme na startu Velká ceny Austrálie (18. 3.)...



Typ: F2012

Nasazení: 2012
Motor: Type 056 V8, 32 ventilů, V90, pneumatické rozvody
Objem: 2,398 cm3
Vrtání pístu: 98 mm
Hmotnost: do 95 kg
Mazání: Shell Helix Ultra
Palivo: Shell V-Power
Palivový systém + zapalování: Magneti Marelli
Převodovka: poloautomatická sekvenční 7 stupňů vpřed a 1 vzad
Podvozek: uhlíkovo kompozitová konstrukce, diferenciál se zvýšenou svorností, nezávislé zavěšení, pérování v systému pull-rod vpředu i vzadu
Brzdy: uhlíkové disky Brembo
Hmotnost (s vodou a olejem a jezdcem): 640 kg
Pneumatiky: Pirelli + OZ 13"
















Foto: 2012 (c) Ferrari S.p.A.

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners