Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se vám Ferrari Roma?

Hlasů celkem: 119

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Ferrari  >  Ferrari 599 SA APERTA - poznejte krásku

Ferrari 599 SA APERTA - poznejte krásku

Jaroslav Hanus, datum vydání 7.10.2010

Kategorie: Ferrari

posta  poslat tento článek známému
Ferrari 599 SA APERTA - poznejte krásku
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Ferrari 599 SA APERTA je božská a pokud si tvrdíte, že oněm vyvoleným 80 majitelům nezávidíte, sami víte, že to tak není!



Ferrari 599 SA APERTA se u příležitosti letošního Pařízského autosalonu poprvé představilo veřejnosti a Czechferrari mělo příležitost tento vůz dokladně prostudovat.


> Ferrari 599 GTB Spider - hot news!
> Ferrari 599 SA APERTA je na scéně!


Předně je nutno konstatovat, že SA APERTA je ve skutečnosti možná ještě krásnější než na fotkách. Stylově je někde uprostřed mezi normální 599 GTB Fiorano a extrémním 599 GTO. Ferrari přivezlo do Paříže kus s chassis nr. 171212, lakovaný v červené barvě Rosso Fuoco, černě lakovanými třmeny brzd. Interiér je laděn do černého odstínu, zdobí ho červený proužek a bílým prošíváním. Přístrojová deska dostala karbonovou výplň v odstínu Argento Nürburgring Opaco

Při pohledu zepředu vás SA APERTA zaujme svou značnou šířkou a tím jak se pozvolna dozadu zužuje. SA APERTA působí, přes svou agresivitu a do značné míry velké rozměry, velmi vzdušně a uvolněně. V žádném případně se nezdá být neobratnou nebo těžkopádnou a to se ve světě, kde vládnou otevřené vozy s pevnou střechou (Ferrari California nevyjímaje) cení dvojnásob. SA APERTA přibrala oproti své výchozí verzi jen 15 kg a to je skvělý výsledek.

Ferrari 599 SA APERTA disponuje zajímavě zpracovanou střechou. Zavazadlový prostor, který se oproti Fioranu zvětšil (zejména o prostor za sedadly a odstraněnou přepážku mezi kabinou a právě zavazadlovým prostorem), paradoxně působí opticky menším dojmem, ukrývá dva nosníky z hliníku a karbonu, ke kterým je připojeno boční okénko. Tyto nosníky jsou spojeny textilní střechou, která se po zaklapnutí obou nosníků do příslušných úchytů napne.

Pohled pod kapotu vás může na chvíli zmást. Tohle není Ferrari 599 GTO, stojíte u SA APERTA. Ferrari 599 SA APERTA převzala motor z 599 GTO. S ohledem na charakter auta však SA APERTA nepotřebuje otvory odvádějící horký vzduch a nasávací otvory dimenzované na ostrou závodní jízdu.

Ferrari 599 SA APERTA vznikne jen v 80 kusové sérii, přičemž Česká republika bude mít tu výsostnou čest, že se i jeden kus tohoto vzácného automobilu bude pohybovat po zdejších silnicích. Ferrari stvořilo auto, na které se bude dlouho vzpomínat!



Ferrari 599 SA APERTA – technická specifikace

Rozměry a hmotnost:
Délka: 4700 mm
Šířka 1962 mm
Výška 1300 mm
Rozvor 2750 mm
Rozchod upředu 1680 mm
Rozchod vzadu 1640 mm
Hmotnost (suchá) 1595 kg
Hmotnost (pohotovostní) 1705 kg
Rozložení hmotnosti 47% – 53%
Kapacita palivové náplně 105 l
Kapacita zavazadlového prostoru 350 l


Pneumatiky:
Přední 245/35 ZR20’
Zadní 305/35 ZR20’


CCM Brzdy:
Přední 398 x 36 mm
Zadní 360 x 32 mm


Elektronika:
CST (systém kontroly stability) F1-Trac (kontrola trakce)
TPTMS (kontrolu tlaku a teploty pneumatik)


Motor:
V12, válce svírají úhel 65°
Vrtání a zdvih 92.0 x 75.2 mm (3.62 x 2.96 in)
Objem 5999 cm3
Kompresní poměr 11.9:1
Maximální výkon 493 kW (670 hp) při 8250 ot/min
Maximální točivý moment 620 Nm při 6500 ot/min


Výkony:
Maximální rychlost 325 km/h
Zrychlení 0-100 km/h 3.6 sec


Převodovka:
F1, 6-rychlostní + zpátečka


Podvozek:
SCM (Systém elektrohydraulických tlumičů s nastavitelnou charakteristikou)


Spotřeba:
Kombinovaná 17.5 l/100 km




Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners