Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Vyhraje Scuderia Ferrari v roce 2019 alespoň jednu GP ve Formuli 1?

Hlasů celkem: 10

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  GTracing  >  Před zimou jsme se zahřáli na Epilogu

Před zimou jsme se zahřáli na Epilogu

Jaroslav Hanus, datum vydání 6.11.2010

Kategorie: GTracing

posta  poslat tento článek známému
Před zimou jsme se zahřáli na Epilogu
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

A je to zase tu. Zima. Ještě štěstí, že se českému fanouškovi před přesunem k televizi dostane šestihodinového zahřátí u srdce - předposlední říjnový víkend roku 2010 znamenal letošní konec sezóny českého okruhového mistrovství, končilo se tradičně brněnským Epilogem.



Počasí bylo poměrně příznivé a pohled na startovní rošt byl také příjemný. Po loňské neúčasti způsobené mrazivým počasím se do boje vydaly čtyři DTM - Audi A4 a TT a dva Mercedesy. Konkurenci jim dělal například Saleen S7R nebo Zonda, dalšími v pořadí byly "klasiky" v podání Porsche, BMW M3 a Ferrari - "Italky" se sešly čtyři. Z nových vozů pak nejvíce zaujal Lotus Exige a Ginetta.

Sedany DTM po startu vyrazily vstříc pódiovým pozicím. V poměrně těsném závěsu je stíhal Saleen, ale i ten musel doufat v jejich technické problémy. Ty se nedostavily a v cíli se tak za sebe seřadily Mercedesy, Audi A4 a Saleen. Za nimi už se to střídalo víc, i když i páté místo se začalo rýsovat už po půlce závodu, když Ferrari týmu MenX odpadl kvůli převodovce největší soupeř, slovenské Porsche.

Vůz Ferrari se dočkal pódia aspoň v prostřední kategorii, do 3,5 litru. Za dvěma BMW M3 GTR (Duck Racing, K&K Racing) dojelo žluté Ferrari F430 jedoucí pod hlavičkou Charouz Racing System. Tento vůz prošel podobnými úpravami jako stálý účastník MMČR (Ferrari 360) - použitím jiných dílů motoru došlo ke snížení objemu a vůz tak může jezdit v kategorii, která je pro něj konkurenceschopnější. Až za "žluťáskem" dojelo polské Ferrari F430 GT3 (nad 3,5 litru), zmíněná "třistašedesátka" cíl neviděla.

Ve dvoulitrech vyhrálo Clio posádky Hes-Hordossy-Barčák, následováno Leonem s mediálně známým členem posádky - poprvé na čtyřech kolech v něm závodil Karel Abraham, účastník světového mistrovství motocyklů.

Závod se tradičně dojížděl v pěkné noční atmosféře. A lze jen doufat, že slunce nad českým mistrovstvím příští rok opět vyjde, i když se možná dočkáme nějakých změn. Doufám, že budu mít i příští rok možnost napsat o Epilogu pár řádek. Jen kdyby po něm nenásledovala ta dlouhá zima...



Text: 2010 (c) Karel Gallina
Foto: 2010 (c) Jiří Mařík

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners