Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Formule 1  >  Grand Prix Australia 2006

Grand Prix Australia 2006

Jaroslav Hanus, datum vydání 2.4.2006

Kategorie: Formule 1

posta  poslat tento článek známému
Grand Prix Australia 2006
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Grand Prix Australia 2006




Termín: 02. 04. 2006
Okruh: Albert Park
Počasí: polojasno
Pole position: J. Button
Vítěz: F.Alonso


Průběh závodu:

GP Austrálie ukázala, že opatrné hodnocení skvělého výsledku závodu v Bahrainu bylo na místě. Podmínky které dřív Bridgestonům svědčily – chladnější teploty vzduchu – jsou nyní problémem, ale jediný problém to určitě nebude.

Výkon Massy nelze ani moc hodnotit, neboť tentokrát jeho osudy určovali jiní – Klien s Rosbergem.

Schumacher byl do první zastávky v boxu pomalý, s novou sadou pneumatik se to zlepšilo a umožnilo mu to začít tlačit na Buttona. V té chvíli ovšem začal dělat chyby až ho jedna osudná poslala na kopeček vedle trati a odtud již putoval tvrdě proti zdi. Jindy tak precizní Schumacher začíná dělat chyby. Podobně se choval v prvním závodě, když se těsně poté co před něj proklouzl Alonso, následovalo několik probržděných a špatně najetých zatáček. Kde je chyba? Kdo ví....

Formule 1 se nyní stěhuje opět na starý kontinent a za tři týdny se bude bojovat v Imole. Nyní by měl Luca Badoer strávit co nejvíce času v autě při testování a Schumacher i Massa by mu měli sekundovat. Toyota už stačila auto odladit i pro Bridgestony a na pneumatiky se už vymlouvat nemůžeme (mimo oné teploty).

Dnešní závod byl velmi zajímavý, chladnoucí pneumatiky, úzké únikové zóny, havárie, safety car fáze, ano bylo to napínavé a hezky koukatelné. Montoya předvedl jedinečné ztvárnění nájezdu na startovní rošt, Ralf Schumacher jasně Albersovi naznačil jak se má uhýbat předjíždějícím o kolo a Button že ačkoliv vám na cílové rovince vybouchne motor a můžete dojet do cíle setrvačností, nesmíte protože máme hloupá pravidla o výměnách motoru a posunech na startu.

Nashledanou za 21 dnů v Imole ……



POSTAVENÍ NA STARTU

1/ J.Button 1:25.229
2/ G.Fisichella 1:25.635
3/ F.Alonso 1:25.778
4/ K.Räikkönen 1:25.822
5/ J.P.Montoya 1:25.976
6/ R.Schumacher 1:26.612
7/ M.Webber 1:26.937
8/ N.Heidfeld 1:27.579
9/ J.Villeneuve 1:29.239
10/ J.Trulli Žádný čas
11/ M.Schumacher 1:26.718
12/ D.Coulthard 1:27.023
13/ V.Liuzzi 1:27.219
14/ C.Klien 1:27.591
15/ N.Rosberg 1:29.422
16/ F.Massa Žádný čas
17/ R.Barrichello 1:29.943
18/ C.Albers 1:30.226
19/ S.Speed 1:30.426
20/ T.Monteiro 1:30.709
21/ T.Sato 1:32.279
22/ Y.Ide 1:36.164




Montoya - hodiny při nájezdu na startovní rošt
START Fisichella - zhasl motor, nové zaváděcí kolo
START 2 Fisichella - start z boxů
1 Massa - out po kolizi s Rosbergem a Kleinem
1 Safety Car
1 Button-Alonso-Raikkonen-R.Schumacher-Montoya-Webber-Heidfeld-M.Schumacher-Liuzzi-Speed
4 Restart
4 Alonso - Button
5 Klien - out
6 Safety Car
9 Restart
9 Raikkonen - Button
11 Alonso-Raikkonen-Button-Montoya-Webber-R.Schumacher-Heidfeld-M.Schumacher-Liuzzi-Speed
12 Liuzzi-M.Schumacher
19 Fisichella, R.Schumacher, Button - pit
20 Alonso - pit 9,5 s.
21 Raikkonen - pit 9,7 s.
23 Webber - out
24 Alonso-Heidfeld-Raikkonen-M.Schumacher-Montoya-Button-Speed-R.Schumacher-Liuzzi
25 M.Schumacher - pit 8,0 s., ze 4. místa na 6.
33 M.Schumacher - out
34 Safety Car
34 Pits
36 Restart
36 Liuzzi - out
37 Safety Car
37 Alonso-Raikkonen-R.Schumacher-Montoya-Heidfeld-Button-Fisichella-Villeneuve-Speed-Barrichello
39 Restart
41 Monteiro - out
46 Montoya - out


CÍL Alonso-Raikkonen-R.Schumacher-Heidfeld-Fisichella-Villeneuve-Barrichello-Speed-Coulthard-Button-Albers-Sato-Ide

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners