Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Formule 1  >  Ferrari F2005

Ferrari F2005

Jaroslav Hanus, datum vydání 25.2.2005

Kategorie: Formule 1

posta  poslat tento článek známému
Ferrari F2005
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Ferrari dnes v Maranellu představilo svůj 51. monopost pro závody F1. Nový vůz nese bezpřídavkové označení F2005. Ferrari tím nadělilo dárek nejen svým fanouškům, ale také Jeanovi Todtovi k jeho 59. narozeninám.



Nový monopost bude tradičně zapojen k prvnímu závodu až v průběhu sezóny, předběžně se plánuje, že by tomu mělo být při GP Španělska.

Vývojoví pracovníci se u nového modelu zaměřili na další posun výkonové hranice vozu. Opět byly přepracovány skoro všechny části monopostu. Pro příklad - nové lehčí šasi, bočnice, které jsou schopny odolávat většímu zatížení, aerodynamika byla upravena nejen pro potřeby nových regulí, ale byla promítnuta i vlastní invence. na komínu přibyl další spoiler, tradičně vysunuté "komíny" výfuků jsou opět zakomponovány do bočnice vozu a pod přední spoiler prabyl jeden podspoiler.

Motor vychází se svého předchůdce 053, dle nových pravidel musí vydržet dva závodní víkendy - jeho životnost je nyní počítána na 1400 km s tolerancí dle charakteru okruhů, na němž bude motor použit. Tým si dal záležet na sladění motoru s ostatními částmi vozu ve snaze co nejvíce využít jeho potenciál.

Dá se očekávat, že monopost, který vidíte na fotkách se bude od toho, který odstartuje do své debutové GP ještě lišit. Hodně lidí by si asi přálo aby se toto týkalo onoho kontroverzního "podkřidélka".


Typ: F2005
Používán: 2005
Motor: Type 055, V10, 40 ventilů, částečné užítí hliníku
Objem: 2,997 cm3
Palivový systém + zapalování: Magneti Marelli
Převodovka: poloautomatická sekvenční 7 stupňů vpřed a 1 vzad
Podvozek: uhlíkovo kompozitová konstrukce
Brzdy: uhlíkové disky
Délka: 4,545 mm
Šířka: 1,796 mm
Výška: 959 mm
Rozchod vředu: 1,470 mm
Rozchod vzadu: 1,405 mm
Rozvor: 3,050 mm
Hmotnost (s vodou a olejem a jezdcem): 605 kg
Pneumatiky: Bridgestone 13"

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners