Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Ferrari  >  Klub sportovních aut - Brno 7/2009

Klub sportovních aut - Brno 7/2009

Lukáš Krása, datum vydání 22.7.2009

Kategorie: Ferrari

posta  poslat tento článek známému
Klub sportovních aut - Brno 7/2009
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Dvacátého července byl den ve znamení soukromé akce Klubu sportovních aut pořádané v Brně Nikolaosem Seizisem. Za velmi příjemného počasí se sjelo přes 130 sportovních automobilů různých značek, které burácely na okruhu po celý den.



Mezi hlavní zástupce značky Ferrari patřily:

- Ferrari F430 Challenge
- Ferrari F430 Spider
- Ferrari 430 Scuderia
- Ferrari F430

Kromě vozů Ferrari se na této opravdu vydařené akci sjely například automobily: Lamborghini Gallardo Superleggera, Ford Mustang GT, Audi R8, Porsche GT2, GT3, Carrera 4, Carrera GT, Turbo, Ultima GTR, Nissan GT-R, Corvette Z06, 2R1, KTM Xbow a jiné…

V ranních hodinách na trati nejvíce vynikal jezdec se žlutou Ferrari 430 Scuderia, který strhával pozornost všech přihlížejících svým vybroušeným stylem jízdy.

Velkým překvapením pro většinu přítomných byla bílá 430 Scuderia, která se na okruhu zdržela pouze 3 hodiny. Avšak tento vůz v originální barevné kombinaci, která je velmi nevšední a zajímavá, si dokázal vybojovat svou pozornost. Na Manettinu nastavený režim RACE a stisknuté tlačítko ENGINE START rozzvučelo 4,3 litrový osmiválec s výkonem 510 koní. Vyrážíme! Po prvním zahřívacím kole následoval ohromný nástup síly spolu s ohromnou jistotou, se kterou se 430 řítila do zatáčky. Následoval výjezd ze zatáčky a burácení motoru za hlavami jen dokreslovalo obrovský záběr podporovaný rychlou převodovkou F1. Přetížení v nájezdu a průjezdu zatáčkou bylo zničující stejně jako nevadnoucí keramické brzdy, které byly schopny zpomalit na několika pár metrech před zatáčkou z rychlostí pohybujících mimo české rychlostní limity. Blížící se ukazatel stometrové vzdálenosti do zatáčky 430S ignorovala rychlostí přes 200 km/h s následným prudkým bržděním a podřazením o několik rychlostních stupňů níže. A věřte mi, to je situace, kdy opravdu cítíte, že jste připoutaní…

Okruh v Brně mám nejraději právě pro jeho délku a šířku, nicméně bohužel i přes pondělní suchou trať se staly dvě menší a jedna větší nehoda.

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners