Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Váš favorit?

Hlasů celkem: 94

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Ferrari tuning  >  Ferrari 599 GTB Fiorano Novitec Rosso

Ferrari 599 GTB Fiorano Novitec Rosso

Jaroslav Hanus, datum vydání 4.11.2008

Kategorie: Ferrari tuning

posta  poslat tento článek známému
Ferrari 599 GTB Fiorano Novitec Rosso
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Hvězda Novitecu Rosso stoupá nezadržitelně výše! Komu bylo 717 hp u 430 Scuderia Novitec Rosso málo se může nyní zaměřit na evoluční verzi úpravy modelu 599 GTB Fiorano.



Novitec Rosso již delší dobu nabízí svým klientům program úprav pro Ferrari 599 GTB Fiorano. Součástí tohoto programu je i lehká modifikace, díky které je motor vyladěn až na 645 hp (ze sériových 620 hp).

To ale zřejmě klientům nestačilo a ostatně ani konkurence v podobě Mansory Stallone (720 hp) nebo 630 Scuderia Edo Competition (750 hp) nespala. Novitec proto připravil lahůdku. Dvanáctiválec (původem z Ferrari Enzo) doplněný o dva kompresory. Novitec Rosso se touto úpravou dostalo až na královských 808 hp při 823 Nm. Luxusní Gtčko pak může uhánět až na hranici 340 km/h.

Novitec se poprvé pouští na půdu přeplňovaného dvanáctiválcového motoru. Dá se očekávat, že 808 hp bude v delší či kratší době ještě překonáno

Novitec Rosso současně s pracemi na motoru provedl i revizi aerodynamiky (samozřejmě ve aerodynamického tunelu), přidal svůj stavitelný podvozek s liftkitem na přední nápravě, posílil brzdy a i trochu více zaměřil své pozornosti do interiéru.

K motoru samozřejmě nestačilo přidat jen kompresory, nasávaný vzduch ochlazuje chladič stlačeného vzduchu, průchod vzduchu ulehčují jiné vzduchové filtry vzduchu a o správný přísun benzínu se starají posílené vstřikování. Chybět nemůže samozřejmě ani upravená řídící jednotka motoru. Lepší odchod spalin je zabezpečen inovovaným výfukovým systémem. Řidič může opět měnit hladinu hluku vycházejícího z výfuků.

Díky nově odladěné převodovce uvádí Novitec Rosso tyto parametry zrychleni:
0 – 100 km/h 3,5 s.
0 – 200 km/h 9,7 s.
0 – 300 km/h 25,5 s.


Novitec Rosso nově nabízí i zadní spoiler, který bude dodáván pouze na přání.
Novinkou je i možnost vybavit vůz Novitec Rosso NF3, které jsou obuty do pneumatik Pirelli.
- vepředu: 9Jx20 s pneu 275/30 ZR 20
- vzadu: 12.5Jx21 s pneu 355/25 ZR 21


Již zmíněný liftkit na přední nápravě umí zvýšit předek vozu o 40 mm, po dosáhnutí 80 km/h se podvozek vozu vrátí zpět do původní polohy.

Novitec Rosso nyní nabízí mnohem větší svobodu ve volbě nového barevného sladění interiéru, který je dodáván v koženém/karbonovém/alcantarovém provedení. Zájemce může objednávat i nově vyvedené pedály.







Máte-li zájem o takto upravený vůz, o jednotlivé díly nebo další informace, neváhejte nás kontaktovat, jsme tu právě pro Vás: ftuning@czechferrari.cz


Czechferrari Tuning – konzultace, kompletní dodávky dílů ze zahraničí včetně zajištění administrativních úkonů a zajištění odborné montáže.






Foto: 2008 (c) Novitec Rosso

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners