Czechferrari.cz

elektronický magazín o Ferrari

homepage showroom magazín modely Facebook
Login:     Heslo:         registrace
 

CZECHFERRARI.CZ 2002-2017

CzechFerrari RSS

Menu

Novinky - akce

Anketa

Líbí se Vám Ferrari Purosangue?

Hlasů celkem: 18

Rodina serverů. Konec nudy!

Titulní stránka  >  Magazín  >  Ferrari  >  Ferrari 458 Italia 20th Anniversary Special Edition

Ferrari 458 Italia 20th Anniversary Special Edition

Jaroslav Hanus, datum vydání 11.4.2012

Kategorie: Ferrari

posta  poslat tento článek známému
Ferrari 458 Italia 20th Anniversary Special Edition
NÁŠ TIP: Zkuste naši inzerci, naleznete tam Ferrari California! Mrkněte na naši inzerci přímo zde.

Ferrari představilo 20 kusovou speciální sérii vozu 458 Italia určenou výhradně pro čínský trh.



Ferrari slaví v letošním roce 20 let přítomnosti na čínském trhu, když právě před 20 lety bylo v Pekingu poprvé objednáno Ferrari 348 TS. U této příležitosti otevře Ferrari stálou výstavu v Italském centru šanghajského World Expo Parku a zájemcům nabídne speciálně upravené Ferrari 458 Italia.

Ferrari 458 Italia 20th (China) Anniversary Special Edition poznáte podle speciální nové barvy Marco Polo. Vůz zdobí i zlaté proužky a ve stejné barvě lakované disky kol. Dominantou vozu je hlavní černý pruh uprostřed vozu (má symbolizovat závodní trať), ve kterém se na kapotě usídlil zlatý drak. Tento celkový barevný koncept je stvořen ve znamení tématu „longma“, který se dle tiskové zprávy dá vyložit jako „síla a ducha legendárního čínského dračího koně“. Příď vozu samozřejmě zdobí i znaky vzpínajícího se koně, to aby se nezapomenulo na původ vozu v dračí přesile.Motivy tématu longma se objevují i v interiéru na středovém tunelu (kde je speciální plaketka a číslo vozu) a startovacím tlačítku.





Info a foto: 2012 (c) Ferrari, S.p.A., K.S.

Galerie

Související články

Hodnocení článku

-2 -1 0 1 2 Kliknutím na obrázek provedete hlasování

Diskuze k článku

prozatím nejsou žádné příspěvky


© 2002 CzechFerrari.cz | This website has no affiliation with Ferrari S.p.A., Scuderia Ferrari or what so ever. All copyrights, trademarks and logos belongs to their respective owners